Najczęściej zadawane pytania

1. Jak często jest nowa dostawa towaru?

Nowa dostawa jest raz lub dwa razy w tygodniu najczęściej w sobotę.

2. Jakie formy płatności stosowane są w sklepie?

W sklepie klienci mogą płacić gotówką, kartą kredytową (Visa, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronik, VPay, Maestro, PolCard, B Bis, Diners Club International, American Express - Tylko w sklepie w Jastrzębiu), przelewem - dla stałych klientów oraz na raty.

3. Jakie dokumenty są wymagane do zakupów ratalnych?

Przy zakupach ratalnych trzeba okazać się przede wszystkim dowodem osobistym, zaświadczeniem z zakładu pracy o zatrudnieniu, w przypadku rencisty decyzją o przyznaniu renty i ostatnim odcinkiem renty. Od osób prowadzących własną działalność wymagane jest zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, ostatnie opłaty na ubezpieczenie, w przypadku osoby prowadzącej gospodarstwo rolne zaświadczenie z gminy i odcinek od opłaty ubezpieczenia krus.

4. Czy można odebrać towar poza godzinami otwarcia sklepu?

Tak, jeśli wcześniej zostało ustalone ze sprzedającym.

Masz pytania? Napisz do nas
Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności sklepu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności
logo holandmebel.pl
Holand-Mebel (siedziba główna)
Jastrzębie 48, 87-322 Jastrzębie

pn-pt: 10.00-18.00
sobota: 9.00-16.00
niedziela: 13.00-17.00
każda niedziela w Jastrzębiu czynna oprócz świąt

Holand-Mebel (filia)
Dylewo 2, 87-500 Rypin

poniedziałek-sobota 9:00-18:00
tylko w niedzielę handlową: 9:00-18:00 oprócz świąt

Projekt i wykonanie asmedia.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone. holandmebel.pl 2024